Σάββατο 5 Απριλίου 2008

οι πατατες και το τυρι

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

oi patates kai ti tyri?

Ανώνυμος είπε...

Το ένα καλύτερο από το άλλο!
Μα πού θα πάει πια αυτή η κατάσταση?

ΣΑΥΡΑ είπε...

λεω να το φτασω μεχρι αστακομακαροναδα αλλα αν εχεις αλλη αποψη μοιρασου την παρακαλω.

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά διαδρομή την βλέπω.
Καλά που είναι βέρτσουαλ όλα αυτά, γιατί διαφορετικά οι συνέπειες θα ήταν τραγικές (από size 38 size 46 και λίγο λέω...).
Οι φωτογραφίες ποιήματα!

tink είπε...

μα
υπάρχει πιο αηδία φαγητό απο την αστακομακαρονάδα??????

ΣΑΥΡΑ είπε...

A)ΤΗΕΟΡΑΜΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ.
Β) ΤΙΝΚΙΔΙΟ ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ σαύρα, άμα τα έτρωγα εγώ ξέρεις τί θα γινόταν? Ιδρώνω να μείνω στο σάιζ μου λέμε.
Ένα κομμάτι πίτσα τρώω και μετά τάζω κερί για να χάσω το κιλό.
Άσε, παλιοποιότητα...
Μια ζωή στερήσεις. Καλά που βάζεις και καμια φωτό να ξεγελάμε την πείνα μας.

ΣΑΥΡΑ είπε...

δεν νομιζω να γλυφεις την οθονη?
(αν και θα ηταν ουλτρα κολακευτικο).

Ανώνυμος είπε...

Προς το παρόν έχουμε μείνει στα επίμονα λάγνα βλέμματα.
Αν προχωρήσει κι άλλο η σχέση μας θα αρχίσω να ανησυχώ... Σοβαρεύει η κατάσταση.

Ανώνυμος είπε...

σαύρα,
πες μου τη γνώμη σου. Τι να μαγειρέψω για το Σάββατο, για όρθιο πάρτυ +-10 ατόμων? Έχω πολλές ιδέες αλλά σίγουρα από σένα όλο και κάτι χρήσιμο θ'ακούσω.
(νομίζω ότι το δικό σου μπλογκ τελικά μου αρέσει πιο πολύ απ'ό,τι εσένα το δικό μου... χεχεχεχε)!