Δευτέρα 21 Ιουλίου 2008

οι τηγανιτες και το σιροπι


μμμ, το σιροπι!!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αμάν! Και προσπαθώ γλυκά να μην τρώω... αλλά με τέτοιες συνταγές κολάζεις και Άγιο, σαυρίτσα μου εμπνευσμένη!...
Σλουρπ!

Theorema

Ανώνυμος είπε...

Ποιον άγιο κολάζεις, αλήθεια?
Αυτόν που είδες προχθές στο μπαρ το ναυάγιο?

ΣΑΥΡΑ είπε...

την Αγια Θεκλα εχω κολασει κατ επαναληψιν απο οσο ξερω την μπαινοβγαζουν στην κολαση( ειναι διακοπες στο Καθαρτηριο αυτη την εποχη)κατα τα αλλα στα Μπαρια δεν μπαινω εγω εχουν κλιματισμο και εχω αλλεργια.
τι καιρο κανει νοτιο-δυτικα του πουθενα?
εδω στα αριστερα του τιποτα κανει το καλοκαιρι.

Ανώνυμος είπε...

poio siropi?
ayto moiazei me prwino katouro.

Ανώνυμος είπε...

Παντού το καλοκαίρι κάνει. Απλώς άλλοι ζεσταίνονται με μαγιό και άλλοι με γαλότσες.

ΣΑΥΡΑ είπε...

μμμ, πρωινο κατουρο.
Ζωη, τσιμπα μια ωοθηκη!

Ανώνυμος είπε...

Τώρα είμαι στα πάτρια, Λουτράκι δηλαδή.
Στην πόλη των ανέμων.

Theorema