Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

ο λωτος


γιατι, ναι μεν μενω στον Νοτο, αλλα ειμαι Βορεια.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ρε πάντα μου φαινόταν πολύ χάλια οι λωτοί. οι γονείς μου κάνουν ένα τρικ, δε ξέρω αν είναι γενικά γνωστό, τους βάζουν για μια μέρα στη κατάψυξη και μετά τους αφήνουν έξω μέχρι να επανέλθουν στη θερμοκρασία δωματίου και η γεύση τους είναι μακράν καλύτερη (αν και πάλι δε μαρέσουν)

Nikos είπε...

e kai ti? sto notia den exei lotous? pantos oute mena mou aresoun oses fores dokimasa dld...exoun etsi mia ipogeusi ligo ahdiastikh de jerw

Ανώνυμος είπε...

κανονικά οι λωτοί είναι κόκκινοι.. αυτός γιατί είναι κίτρινος?!!

ΣΑΥΡΑ είπε...

ποτε μωρε εξυπνακια ανωνυμε οι λωτοι ειναι κοκκινοι?
και κυριε σπανακι? (αν και δεν παιζει να διαβασετε ποτε αυτο το σχολιο) το τρικ σας μου βγηκε πολυ αποτυχια, εφτασα να εχω ενα ζουμι μες σ΄ενα μπολ.
ιου.